Chi tiết thông tin tuyển dụng "Customer Services & Support Supervisor"
Mức lương
Thoả thuận
Địa điểm
- - Hà Nội
Mô tả công việc
The Customer Service & Support Supervisor is responsible for ensuring effective customer support and policy management activities, participating and conducting UAT tests. Support the Deputy Manager/ Manager in managing CSS team to achieve the overall goals of the section.
Key Accountabilities (Primary accountabilities are those over which the job holder has a controlling impact on end results. Express accountabilities in a series of short statements):
Process, supervise and oversee daily CSS section operations, monitoring all activities and coordinating the team to deliver professional, and efficient customer service. This includes promptly responding to inquiries and effectively resolving complaints and requests through various interactive channels
Maintain a deep understanding of insurance products, services, and regulations to provide informed advice to clients and staff
Ensure that the team's activities complies with all relevant regulations and standards
Assign tasks and manage workload to ensure efficiency and achievement of targets
Analyze and report on key performance metrics, making recommendations for improvement where necessary
Proactively identify and mitigate potential issues
Propose and implement initiatives to improve operational efficiency and service quality
Actively participate in system development or enhancement projects by analyzing products to define operational business requirements and performing User Acceptance Testing (UAT)
Collaborate with project team to ensure timely and successful project delivery from a business perspective
Foster a culture of continuous improvement and innovation within the team
Train, mentor, and develop team members, ensuring they possess the necessary knowledge and skills
Maintain strong relationships with Clients, Partners, Agents other internal departments
Performing other tasks as assigned by the Line Manager
Yêu cầu công việc
LOMA Certifications: Loma 281/ 291 or ACS 100/ 101
Strong grasp of products, operations, and regulatory compliance
Drives professional customer service and efficient CSS operations, adept at handling complex inquiries
Excels in business analysis, test scenario design, and UAT execution for system development
Analyzes metrics, identifies issues, and implements solutions to optimize efficiency
4-6 years in Life Insurance Operations (Customer Service/ or Policy Administration).
1-2 years in Supervisory/Team Lead capacity
Hands-on experience: Product/System Projects (Requirements, Testing/UAT)
Familiarity with Insurance core/CRM
Vietnamese: Fluent (written & spoken)
English: Good command (written & spoken) for technical documentation, internal communication
Proficiency in MS Office Suite
Experience with CRM, Project Management, and Testing/Bug Tracking tools (e.g., Jira)
Aptitude for quickly learning new technologies
Familiarity with collaboration tools (e.g., MS Teams, Zoom)
Quyền lợi được hưởng
Healthcare for Staff
Annual Leave: 18 days
Annual health check-up
Team spirit development activities/ events
Financial support program
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.
Thông tin công ty
Giới thiệu
Công Ty Tài Chính TNHH MTV Mirae Asset
Mirae Asset Finance Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Mirae Asset đến từ Hàn Quốc, với bề dày 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính, chứng khoán, đầu tư, quản lý tài sản..., và đang có mặt tại 15 quốc gia, cùng hệ thống 200 văn phòng và chi nhánh trên toàn thế giới.
Có mặt tại Việt Nam năm 2006 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2011, công ty được xây dựng dựa trên tầm nhìn luôn theo đuổi chiến lược quản lý đầu tư tối ưu, nhằm hỗ trợ khách hàng đạt được các mục tiêu dài hạn. Ngoài ra, với mục têu tạo điều kiện để khách hàng có cơ hội tiếp cận nguồn vốn hiệu quả, hợp pháp và an toàn, Mirae Asset Việt Nam đã nỗ lực không ngừng để hoàn thiện các sản phẩm vay tiêu dùng.
Những bước đi và phát triển của Mirae Asset đã vinh dự được Tạp chí Global Brands Magazine (GBM) và Global Banking & Finance Review - tạp chí quốc tế trụ sở tại London (Vương quốc Anh) ghi nhận với các giải thưởng
Quy mô
Địa chỉ