Tìm việc làm

Customer Support Executive (Korean)

Tek Experts Vietnam

Hạn nộp: 12/10/2025

Chi tiết thông tin tuyển dụng "Customer Support Executive (Korean)"

Mức lương

14 - 26 triệu

Địa điểm

  • - Hà Nội: Lotte Center, Ba Đình

Mô tả công việc

Resolution Customer
Acts as a primary contact for moderate to highly complex issues for customers. Communicates with customers to understand their issues and improve their experience.
Effective end-to-end escalation management, driving fast and accurate resolutions for our customers.
Leads strategic projects designed to improve resolution times and customer satisfaction and increase efficiency.
Set and manage support expectations with customers.
Escalation Handling
Drive high-risk issues to resolution by establishing clear communication channels, documenting and tracking agreed actions, and maintaining an orchestration role across multiple stakeholders.
Understand the cause of the issue, its business impact, and level of urgency from Customer and other stakeholders.
Process Improvement
Identifies systematic issues and process breakdowns. Pushes creative thinking beyond closed boundaries to come up with process improvements and new ways to delight customers.
Creates an executive summary detailing the customer issue, impact on the business, and status of the resolution. Identifies patterns in customer issues and identifies strategies to resolve reoccurring issues.

Yêu cầu công việc

Bachelor's degree in technology, business, or equivalent field.
2+ years of customer service, technology industry, or related experience is preferred
Excellent relationship management, customer service and communication skills in variety of forms (written, live chat, conference calls, in-person.)
Strong bilingual written and verbal communication skills in English and Korean
Understanding of reactive case lifecycle and troubleshooting methodology.
Strong judgment, decision-making skills, and ability to work under continual deadline pressure.
Excellent at multitasking, task prioritization, and time management.
Collaborative team player with strong stakeholder management skills

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary package
Full salary provided during the 3-months OJT period
Full salary coverage for social insurance and premium PJICO health insurance
Immersive global environment with daily English practice
Flexible working hours, focus on performance & work efficiency
Top-notch office space meeting international standards, featuring a Sky Garden for internal events, complimentary tea and coffee in the pantry, and leisure sports options like table tennis and foosball

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.

Thông tin công ty

Giới thiệu

Tek Experts Vietnam

Tek Experts PSV cung cấp những dịch vụ IT chuyên nghiệp bao quát mọi giai đoạn trong vòng đời trải nghiệm sản phẩm CNTT của các doanh nghiệp, bao gồm Tư vấn, Khảo sát, Đánh giá, Thiết kế Giải pháp cho đến Triển khai, Tích hợp và Hỗ trợ & Đào tạo. Chúng tôi tin rằng với đội ngũ chuyên gia kỹ thuật trình độ cao và quy trình dịch vụ được tối ưu hóa, doanh nghiệp khách hàng có thể trải nghiệm và tận dụng tối đa sức mạnh của các giải pháp CNTT đã đầu tư, nhằm đẩy mạnh hiệu quả & chất lượng công việc, giảm chi phí đồng thời làm khách hàng hài lòng. Công ty đang có kế hoạch tuyển dụng mới với nhiều việc làm và đãi ngộ hấp dẫn.

Môi trường làm việc và phúc lợi công ty Tek Experts

  • Review lương mỗi 6 tháng
  • Lịch OT và mức lương OT đều được pulic rõ ràng
  • Văn phòng đẹp, đồng nghiệp tốt. Môi trường làm việc không gò bó.
  • Trả lương đúng hạn. Đóng bảo hiểm đầy đủ.
  • Đồ ăn và nước uống đầy đủ.
  • Trang bị đầy đủ thiết bị làm việc cho nhân viên.
Địa chỉ làm việc: 54 P. Liễu Giai, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội.

Quy mô

Từ 501 - 1000 nhân viên Nhân viên

Địa chỉ

54 P. Liễu Giai, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội.

Việc làm tương tự từ JobOKO

Xem thêm
× Modal Image