Chi tiết thông tin tuyển dụng "Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng"
Mức lương
9 - 13 triệu
Địa điểm
- - Hà Nội: Toà nhà Lilama10, Phường Đại Mỗ
Mô tả công việc
Collaborating with Tech Support to provide timely solutions to users
Collecting customer reviews to boost app ratings and improve service
Yêu cầu công việc
Available for flexible work shifts;
Ability to work independently, collaborate effectively, and pursue self-directed learning;
Experience in customer service, e-commerce, and basic IT knowledge are advantages.
Quyền lợi được hưởng
Satisfactory performance-based salary. Quarterly performance reviews with potential growth.
Holiday, Year-end, New Year, and performance bonus.
Flexible remote working schedule
Structured approach to Customer Service basics.
Monthly in-house coaching and mentoring programs.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.
Thông tin công ty
Giới thiệu
Công ty Cổ phần LitGroup
Quy mô
Địa chỉ
