Chi tiết thông tin tuyển dụng "Regional Sales Capability Manager"
Mức lương
Thương lượng
Địa điểm
- Empress Tower, 138-142 Hai Bà Trưng, Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mô tả công việc
• Carry out periodic and timely training need analysis as per the business requirement using
the various tools and instruments to measure the levels of knowledge and skills (People
Capability Assessment Tool)
• Develop the training calendar and content for the assigned region based on the identified
needs.
Program development and implementation
• Design and develop customized training modules and training solutions to suit the specific
and generic needs of the organization
• Facilitate training of employees and intermediaries as per the training calendar
Recruitment and Certification
• Monitor process adherence for Recruitment of Sales Reps, Certification of Sales Reps,
Sales Team Leads and assessment centers sales team along-with HR.
Reporting & Policies:
• Track spending of training budget; report capability scores and related data as well as skill
level tracker in specified format. Owners of company's SOPs and champions of
Transparency & Ethical behavior.
People Management:
• With help of HR recruit people into the team, provide coaching and facilitate training of the
trainers, monitor the performance, carry out career management and succession planning
of Sales Team. (Sales Supervisors & Sales Reps)
Sales Team Support:
• Ensure that the sales teams are fully equipped with the necessary tools and skills needed
to be successful in their roles. The focus will be to enable these teams to maximize every
opportunity to execute more perfect stores.
• Empower and develop talent within the organization and ensure new hires are equipped to
achieve their objectives more quickly.
Sales Force Effectiveness:
• Planning & implementation of territory planning (coverage), sales force development
(Essential, Regional Base & Advantage Skills), Motivation & Engagement and overall
customer service.
Yêu cầu công việc
• University Degree with Marketing/Business background is an advantage
Experience
• Min 3-5 years in traditional trade sales environment
• Sales force / sales force management (ASM/SS)
• Working in FMCG company is the advantage
Skills
• Good at communication in English
• Good Influencing Skills
• Strong at Leadership & People Management Skills
• Computer Skill
Quyền lợi được hưởng
13th month salary, annual performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Healthcare program, annual health check
Nghỉ phép có lương
15 days of annual paid leave
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.
Thông tin công ty
Giới thiệu
CÔNG TY CP MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy tại Bình Dương và Hưng Yên để sản xuất. Sau 6 năm hoạt động tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô hiện đang chiếm thị phần số 1 trong lĩnh vực Bánh quy & Bánh trung thu và Bánh mì tươi. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các thương hiệu lớn như bánh quy / bánh ngọt / snack mặn, bánh mỳ tươi, bánh trung thu và kẹo. Bên cạnh đó, Công ty cũng liên tục đạt được những giải thưởng lớn như Vietnam's Best Place to Work vào năm 2018/ 2020 và Amcham CSR từ năm 2018. Với công nghệ sản xuất hiện đại và mang tính cải tiến, Mondelēz Kinh Đô Việt Nam đã lần lượt giới thiệu các sản phẩm chất lượng tới tay người tiêu dùng Việt Nam như: Kinh Đô Pizza Bun, Bánh trung thu Oreo, Cosy Wonderful, Socola, Bánh Oreo Sô cô la,..
Quy mô
Địa chỉ